Geschied- en Heemkundige Kring Houtland - Torhout

Geschied- en Heemkundige Kring Houtland - Torhout. Onze vereniging heeft tot doel de studie en de kennis van de geschiedenis, oudheidkunde, taalkunde, genealogie en folklore van de stad Torhout en het Houtland te beoefenen en te bevorderen. In het kader daarvan wordt gestreefd naar de verspreiding van kennis en aanmoediging van belangstelling bij de bevolking voor haar historisch en heemkundig patrimonium. We doen dit onder meer door middel van. Openbare voordrachten en vergaderingen.

OVERVIEW

This website heemkundetorhout.be currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have evaluated three pages inside the site heemkundetorhout.be and found two websites interfacing with heemkundetorhout.be. We were able to acquire one public network accounts linked to this website.

HEEMKUNDETORHOUT.BE RANKINGS

This website heemkundetorhout.be has seen diverging amounts of traffic within the past the year.
Traffic for heemkundetorhout.be

Traffic ranking (by month) for heemkundetorhout.be

Traffic ranking by day of the week for heemkundetorhout.be

Spaenhiers vzw - Home

Archeologisch-historische kring van Koekelare en omgeving. Graag heten we u welkom op de website van Spaenhiers vzw, dé archeologisch-historische kring van Koekelare en omgeving. Zet zich in voor het behoud van het erfgoed. En activeren ze het collectieve geheugen. Specifiek dragen we bij tot een preciezere omschrijving van de identiteit en tot de eigenwaarde van de gemeente Koekelare, haar woonkernen en omgeving. 32 475 58 50 51.

WHAT DOES HEEMKUNDETORHOUT.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkundetorhout.be Mobile Screenshot of heemkundetorhout.be Tablet Screenshot of heemkundetorhout.be

HEEMKUNDETORHOUT.BE HOST

I discovered that a lone page on heemkundetorhout.be took one thousand nine hundred and sixty-nine milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider heemkundetorhout.be not secure.
164.138.105.178

I diagnosed that this website is operating the Apache/2 operating system.

Geschied- en Heemkundige Kring Houtland - Torhout

DESCRIPTION

CONTENT

This website heemkundetorhout.be states the following, "Geschied- en Heemkundige Kring Houtland - Torhout." Our analyzers viewed that the website said " Onze vereniging heeft tot doel de studie en de kennis van de geschiedenis, oudheidkunde, taalkunde, genealogie en folklore van de stad Torhout en het Houtland te beoefenen en te bevorderen." The Website also said " In het kader daarvan wordt gestreefd naar de verspreiding van kennis en aanmoediging van belangstelling bij de bevolking voor haar historisch en heemkundig patrimonium. We doen dit onder meer door middel van."

SUBSEQUENT WEBSITES

Heemkundevereniging Wanrodes Heem Wanroij

Wanroijse Ondernemers 60 jaar in 1971. 1963, witte pieten in Wanroij. Hamse molen, 200 jaar in 2011. Hamse molen, heropening 1978. Hamse molen, verval en herbouw in 1978. 2004, boerenleven in Wanroij.

HeemkundeLeeuwen

W i e z ij n w i j? Z o e k e n op deze w e b s i t e. Archief van de Scheepswerf Meijer. In west Maas en Waal. Maas en Waal te Leeuwen 1936. Bij de watervloed van 1861. Piet van de Hurk over zijn.

Heemkundige Kring Dr. Croquet - Home

Ook dit jaar staan er weer heel wat activiteiten op onze agenda.

Heemkundige Kring Zwijndrecht Burcht - Start

Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. Welkom op de website van onze Kring. Hier vindt u informatie over onze werking en resultaten van onze zoektochten in de lokale heemkunde. Uw bijdrage is zeer welkom! Om onze activiteiten te ondersteunen hebben we uw medewerking en steun nodig. Technische aanpassingen aan onze website.